Retourneren & ruilen

Elci wonen hoopt dat je blij bent met je nieuwe aankoop. Jij als klant kan natuurlijk om wat voor reden dan ook niet tevreden zijn met de producten, dan kun je je bestelling uiteraard weer terug sturen. Na ontvangst van je bestelling heb je 14 dagen de tijd om deze retour te sturen. De producten moeten zich in de staat bevinden waarin je ze ook ontvangen hebt. Dus ook in de originele verpakking. Je kunt de kleinere producten retourneren en deze zijn voor eigen rekening. Zorg er voor dat je pakket voldoende gefrankeerd is en stuur het op naar onderstaand adres:

* Elci wonen Industrieweg 20 7418 CE Deventer

Voor grotere producten zoals banken en kasten dient u contact met ons op te nemen zodat wij deze kunnen ophalen. Hou hierbij rekening ermee dat het starttarief €25,00 is en kan uitlopen tot een maximum van €100,00. Bij afhalen door de chauffeur krijgt u een bewijs.

Je kunt de producten altijd zelf retour brengen in onze winkel op het onderstaand adres

* Elci wonen

Industrieweg 20 7418 CE Deventer In geval van vragen of hulp, kun je contact opnemen met onze klantenservice via info@elciwonen.nl of via +31 (0570) 60 67 68. Wij streven er naar om z.s.m. uw vragen te beantwoorden.

De producten die je retourneert vallen onder jouw verantwoordelijkheid tot ze bij ons terug zijn, zorg er voor dat je je verzendbewijs goed bewaard. Bij beschadiging van de producten kunnen wij kosten in rekening brengen.

Ik wil het artikel graag ruilen:

De producten die je graag wilt ruilen dien je zelf via onze webshop opnieuw te bestellen. Tevens kan dit ook via onze winkel in Deventer. Neem gerust vooraf even contact op zodat wij het vervangende artikel kunnen reserveren of alvast kunnen bijbestellen bij de leverancier.

Ik heb een verkeerd artikel geleverd gekregen.

We besteden veel zorg om de beste kwaliteit te garanderen, maar helaas kan het gebeuren dat er een artikel beschadigd is of verkeerd geleverd wordt. Mocht dit zo zijn, neem dan contact met ons op. Je ontvangt dan alle informatie om zo snel mogelijk kosteloos tot een passende oplossing te komen. Het artikel is beschadigd, wat moet ik doen? Mocht je een klacht hebben of wellicht een artikel met schade hebben ontvangen neem dan contact met ons op. Je ontvangt dan alle informatie om zo snel mogelijk kosteloos tot een passende oplossing te komen.